Teuvo Turtiainen Veteraani Cupin voittoon

15.02.2018 - 15.03.2018

Torstaina ratkottiin kauden 2017-2018 Veteraani Cupin mitallisijat.

Aluksi pelattiin 5. kierros, josta vottajat selvisivät välieriin, jossa kohtasivat viime kauden voittaja Kari Löfbakka ja Pentti Mattila sekä Teuvo Turtiainen ja Esa Nygård.

Ensimmäisessä parissa Pentti otti 29 pisteen johdon eikä siitä enää luopunut vaan eteni finaaliin kolmen sarjan tuloksella 624. Karin tulos oli 600. Toisessa parissa  Teuvo aloitti 237 sarjalla Esan 210 vastaan. Sitten Teuvo lisäsi kaasua ja heitti sarjat 244 ja 267. Yhteistulosta siis mahtavasti 748 Esan 614 vastaan.

Finaaliin asettuivat vastakkain Turtiainen ja  Mattila. Teuvo otti ensimmäisessä sarjassa tukevan johdon tuloksella 226- 182. Sitten alkoi pienimuotonen tarjouskilpailu, joss Pentti kavensi hieman eroa sarjoin 171 ja 206. Teuvo keilasi sarjat 168 ja 194, jotka riittivät voittoon yhteistuloksella 588-559. Teuvo vei siis voittosekin, pokaalin ja vuodeksi kiertopalkinnon.

Pronssi pelissä Kari Löfbacka oli kokoajan niskan päällä sarjoin 192, 241, 226. Yhteistulosta siis hyvä 659. Esa Nygårdin tulos 544, sarjoin 166,137, 211. Karille siis pronnssi mitalli.

Tulokset:

1. Teuvo Turtiainen    Rkm 89

2.  Pentti Mattila          Star Bo

3.  Kari Löfbacka         Star Bo

4.  Esa Nygård             Kalke-90

Liitteessä mitallistit vasenmalta Mattila, Turtiainen, Löfbacka

Liiton mestaruus 2018 kutsu ja valvontavuorot

12.02.2018 - 17.03.2018

Liitto-ottelu Raahea vastaan joukkueet

11.02.2018 - 11.03.2018

Raahen kanssa on sovittu liitto-ottelu pelattavan kahdessa osassa. Raahessa la 24.2 ja Ylivieskassa su 25.3.

Raahessa heitettäisiin kaksi lähtöä klo.11.30 ja 14.30 kokoonpanolla 5 miestä ja 3 naista. Ylivieskassa alkaen klo.11.00 ja joukkueella 4 miestä ja 2 naista.

Karsintaviikot Raaheen ovat 5, 6 ja 7 ja Ylivieskaan 9 ,10 ja 11.

Junnukerho alkaa tammikuussa

02.12.2017 - 30.04.2018